دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون و ۳۳ روز قرار هست به زودی درون یک فیلم ایرانی بازی کند. سوپرپسران وی کـه اخیرا بازی درون یک سریـال مصری را بـه پایـان رسانده قرار هست به زودی از بیروت بـه تهران سفر کند که تا در فیلمـی جدید درون ایران بازی کند. سوپرپسران این روزنامـه اعلام کرده هست دارین حمزه به منظور حضور درون این فیلم بیش از یک ماه درون ایران خواهد بود که تا در این فیلم کـه گفته شده کاری بزرگ است، سوپرپسران بازی کند.

البته این روزنامـه و منابع خبری دیگر چون پایگاه لبنانی النشره و السینما نامـی از فیلم آتی دارین حمزه درون ایران ذکر نکرده‌اند اما گفته‌اند کـه نقش وی از نقش‌های اصلی خواهد بود.بنابر این گزارش دارین حمزه بازیگر لبنانی هست که بازی درون سینمای ایران را با فیلم «کتاب قانون» مازیـار مـیری آغاز کرد و تاکنون درون ۷ فیلم ایرانی از جمله فیلم‌های «شکارچی شنبه» و «۳۳ روز» بازی کرده است.

وی کـه در جهان عرب دارای آثار متعددی هست سال پیش درون فیلمـی مستهجن و البته سیـاسی‌بازی کرد کـه پخش آن درون لبنان ممنوع شد.بازی مجدد وی درون سینمای ایران با توجه بـه آخرین فیلمـی کـه در آن بازی کرده هست سوال برانگیز هست و حتما پرسید کـه کدام مسئول و چه مرکزی موظف بـه تعیین صلاحیت بازی بازیگران خارجی درون ایران است.

: سوپرپسران




[بازیگر فیلم مستهجن درون سینمای ایران! - جديدترين اخبار ايران ... سوپرپسران]

نویسنده و منبع: admin | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 20:51:00 +0000