استخدام کارکنان شوراهای حل اختلاف درون حال پیگیری

رئیس امور شوراهای حل اختلاف قوه قضائیـه کشور گفت: بیمه تکمیلی شورای حل اختلاف استخدام کارکنان شوراهای حل اختلاف از اولویت‌های قوه قضائیـه هست که با جدیت پیگیری مـی‌شود.
به گزارش پرتال دانشگاهی کشور و به نقل از باشگاه خبرنگاران  ،حجت‌الاسلام محمدمـهدی احمدی مـیانجی درون جمع اعضای شوراهای حل اختلاف آذربایجان غربی اظهار داشت: از دیگر دغدغه‌های قوه قضائیـه بیمـه کارکنان شوراهای حل اختلاف هست که این موضوع نیز پیگیری مـی‌شود.
وی درون ادامـه با اشاره بـه اهمـیت شوراهای حل اختلاف افزود: تبعیت از ائمـه معصومان (ع) و تلاش به منظور حل مشکلات مردم از جمله رسالت شوراهای حل اختلاف بـه شمار مـی‌آید و کارکنان این نـهاد نیز حتما به گونـه‌ای فعالیت کنند کـه بتوانند رضای الهی و خشنودی مردم را فراهم کنند.
احمدی مـیانجی گسترش صلح، بیمه تکمیلی شورای حل اختلاف سازش، احیـا و ترویج این امر را از سنت‌های حسنـه برشمرد کـه در سیره نبوی و علوی بـه وضوح قابل مشاهده است.
وی با اشاره بـه آثار روانی و اجتماعی مثبتی کـه از عملکرد شوراهای حل اختلاف بر اجتماع مترتب مـی‌شود، گفت: ارجاع پرونده‌ها و دعاوی حقوقی بـه ویژه اختلافات خانوادگی بـه شوراهای حل اختلاف سبب حفظ حرمت خانواده و جلوگیری از شکسته شدن قبح بسیـاری از ناهنجاری‌های رفتاری درون طرفین دعوا درون خانواده شده است.
به گفته احمدی مـیانجی برقراری صلح مـیان افراد و حاکم ساختن امنیت و آرامش درون خانواده‌ها نـه تنـها انسان‌های بی‌شماری را از مشکلات حبس و تعزیر نجات مـی‌دهد بلکه از گرفتار شدن خانواده‌ها بـه فقر و بی‌سرپرستی نیز جلوگیری مـی‌کند.
وی تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف از مـهم‌ترین نـهادهایی هست که درون تداوم حیـات خانواده‌ها و پیوند مردم با آموزه‌های دینی نقش موثری ایفا مـی‌کنند.
مـیانجی درون ادامـه سخنان خود قول مساعد داد مشکلات فراروی این قشر زحمتکش درون آینده‌ نزدیک حل شود.

کارکنان شوراهای حل اختلاف

شوراهای حل اختلاف


آگهی استخدام ۹۰

. بیمه تکمیلی شورای حل اختلاف . بیمه تکمیلی شورای حل اختلاف




[استخدام کارکنان شوراهای حل اختلاف درون حال پیگیری - جديدترين ... بیمه تکمیلی شورای حل اختلاف]

نویسنده و منبع: admin | تاریخ انتشار: Fri, 20 Jul 2018 20:26:00 +0000